13 Ocak 2012 Cuma

Fotoğraflar,ışık...

  Yeni ve biraz da acemi yok acemi demeyelim de amatör bir blog yazarı olarak en çok dertlendiğim konulardan bir tanesi de  fotoğraflar...İstediğim ışığı elde etme  kareyi yakalamak bazen kafamdaki düşünceyi tasarlamaktan uzun süreç alabiliyor.Mesela,'Zaman Gemisi' yapımı bir haftamı almasına rağmen -bu arada bana yavaşsın da diyebilirsiniz- fotoğraflarını çekmem iki haftamı aldı.Çek ,yok olmadı ,tekrar dene ....
  Yavaşlığımın en büyük sebeplerinden birisi sanırım azıcık hercaiyim.Bir anda sıkılıyorum,başka şeye geçiyorum.Ya çiziyorum,yemek yapıyorum,nette vakit geçiriyorum sonrasında Allahtan  toparlıyoruz.
   Allah'tan dün Begüm'le uzunca konuştuk.O da bana bazı tavsiyeler de bulundu.Onu yeni tanıdım,yalnız çok tatlı birisi.İnşallah dostluğumuz daim eder.Kendisi Biesge Tasarımının sahibesi,farklı tasarımları var.O benden epey önde ,ondan  çok şey öğreneceğe benziyorum.Şimdilik bu kadarr..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder